Často kladené otázky (používateľ)
Ako vyhľadám obec?

Obec sa vyhľadá cez sekciu Oznamy, ktorá je dostupná napravo v menu. V prípade mobilnej verzie je potrebné rozkliknúť ikonu taktiež v pravom hornom rohu, ktorá obsahuje túto možnosť. Následne sa zobrazí políčko, do ktorého napíšete názov obce a systém Vám ju automaticky navrhne.

Aké informácie nájdem o obci?

V detaili obce nájdete základné informácie o obci, tzn. názov, adresu, kontakt a taktiež aktuálnych zástupcov obcí. Jednotlivé oznamy sú zobrazené v časti Oznamy, ktoré si je možné filtrovať pomocou filtrov v ľavej časti obrazovky.

Kto pridáva oznamy pre obce?

Oznamy pridáva zástupca obce. Dôkladne overujeme, či sa naozaj jedná o zástupcu obce pomocou oficiálneho mailu pre spoľahlivosť, aktuálnosť a pravdivosť informácií, ktoré sú na portáli uvádzané.

Ako sa zaregistrujem?

Zaregistrujete sa bezplatne v sekcii Registrácia, ktorá je dostupná v menu. Systém od Vás vyžaduje informácie pre odosielanie mailov, na ktorý Vám budú zasielané upozornenia o nových oznamoch obcí, ktoré sledujete. Taktiež je potrebné vyplniť aj obec z ktorej pochádzate, prípadne ktorú si nastavíte ako východiskovú. Následne Vám na mail bude odoslane overenie. Po úspešnom overení sa môžete prihlásiť do služby.

Môžem aplikáciu používať aj na mobile?

Aplikácia je dostupná aj na mobilných zariadeniach avšak zatiaľ iba cez webový prehliadač. Aplikácia sa prispôsobí akémukoľvek zariadeniu v ktorom je spustené, či sa jedná o stolový počítač, notebook, tablet alebo smartfón.

Na čo slúži môj monitoring?

Monitoring slúži na monitorovanie obcí a kategórii, ktoré si v sekcii Monitoring po prihlásení nastavíte. Používateľ má možnosť nastaviť si maximálne 5 obcí do monitoringu so špecifickými filtrami..

Ako často mi budú maily chodiť?

Raz za deň - systém odosiela monitoring, tzn. všetky oznamy, ktoré boli pridané za celý deň. Čas odosielania je určený medzi 9-11 hodinou. Dva krát denne - systém odosiela monitoring, tzn. všetky oznamy, ktoré boli pridané medzi intervalmi. Čas odosielania je určený po 9 hod. a 18hod.

Ako si zmením heslo?

Heslo si môžete zmeniť v sekcii Nastavenia->Zmeniť heslo

Čo mám robiť, keď som zabudol heslo?

Heslo si môžete obnoviť pri prihlásení, po kliknutí na tlačidlo obnoviť, ktoré sa nachádza pod tlačidlom Prihlásiť.

Často kladené otázky (obec)
Ako sa zaregistrujem?

Ak ste zástupca obce môžete sa registrovať po kliknutí na tlačidlo Registrovať ako obec na úvodnej stránke alebo po kliknutí na logo služby miestneoznamy.sk. Ak pri registrácii použijete oficiálny e-mail Vašej obce (tooltip), po potvrdení registrácie budete môcť okamžite pridávať oznamy pre Vašu obec. Ak sa registrujete pod iným e-mailom, ako je oficiálny e-mail obce Vašu žiadosť budeme evidovať a budeme Vás kontaktovať z dôvodu overenia Vášho účtu a následne Vám umožníme právo pridávať oznamy pre Vašu obec

Ako pridám oznam?

Oznamy si môžete vytvoriť v sekcii Moje oznamy po prihlásení. Kliknutím na tlačidlo pridať oznam sa Vám zobrazia políčka, do ktorých vyplníte požadované informácie.

Kto vidí oznamy a kedy?

Oznamy môžu byť skryté alebo zverejnené. V prípade že oznam pridávate máte možnosť nastaviť, či chcete oznam Zobraziť alebo nie. Akonáhle oznamu nastavíte hodnotu na áno, oznam sa bude zobrazovať na portáli pod názvom obce. Taktiež bude následne odoslaný používateľom do e-mailových schránok.

Môžem používať ako obec monitoring?

Zástupca obce má všetky možnosti ako bežný používateľ, zároveň má možnosť pridávať oznamy pre svoju obec.

Ako upraviť alebo odstrániť oznam?

Po kliknutí na Oznamy v menu a po zobrazení oznamov môže zástupca ľubovoľne upravovať a odstraňovať oznamy. Avšak po úprave nebude oznam znova odoslaný